25 Temmuz 2013 Perşembe

blog hayatına merhaba

nerden başlasam lafa bilemedim...bilgisayarın başına oturdugumda saatlerce okudugum, bir çok bilgi edindiğim bloglar meğer öylee kolayına ortaya çıkmıyormuş...meğer çok da zormuş cümleye başlamak...

benim blog hayatını keşfetmem aslında iki üç sene öncesine dayanıyor...tabi o zaman pasta börek çörek yemek bloglarını okuyarak olmuştu bu keşif...ama bu gunlerde benım hayatımın tamamı, yaşam sebebim olan kızım için, can parem için araştırma yaparken bloglardan faydalanıyor, diğer anneler ne yedirir, ne içirir, ne oynatır, nerde uyutur bebeklerini bunları araştırıyorum...

gelelim bize...ben..yani anne kişi...29 yaşında..bir kız çocuk annesiyim...çalışıyor-dum..şuanda ücretsiz izindeyim...kızım 1.5 yaşına geldıgınde yenıden iş başı yapıcam..

kızım yani bebiş karakter..adı zeynep..bugun..25.07.2013 de tam 9 ay 1 haftalık..

bundan sonra ağırlıklı olarak kızımla ilgili paylaşımlarım olacak bu sayfalarda...belki araya bi iki pastacık, börekcikte ekleriz bilemiyorum...

umarım güzel olur...tekrar merhaba blogger...

sevgimle.

hilal


3 yorum:

  1. merhabalar ,hayirli ugurlu bol ziyaretcili,bol paylasimli,bol yorumlu olursunuz insallah :)) ilk heyecanlar cok keyifli ,tadini cikarjn :) bu arada blogunuzu takip etmek istedim ama goremedim, yeni yazilarinizi bekliyoruz heycanla,zeynepi de opuyoruz,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili etkanın sevgili anneciği. Güzel dilekler için teşekkürler:)
      Etkinliklerinize, ev okulu projenize ve etkacığın katılımına hayranım. Darısı bize inşallah.
      Takip et linki nasıl ekleniyor bulamadım:( en kısa sürede öğrencem.
      Kayseri'den kucak dolusu sevgiler

      Sil
  2. hayirli olsun blog. hep mutlu, hep guzel anilar paylasmanizi dilerim Zeynep'le beraber..

    YanıtlaSil