7 Eylül 2013 Cumartesi

Adım adım eğitim seti- 11.ay


Adım adım setimizin 3.sü yani 11.ay bugün elimize ulaştı. Her ayın 18 inden önce geliyor. 
Bu sayıda ev konusu ele alınmış. Çevresini daha iyi gözlemleyebilen çocuğun yaşadığı yeri öğrenmesi, özümsemesi amaçlanmış. 
Henüz çok fazla inceleme şansım olmadı. Kızımada göstermedim çünkü setimiz geldiğinde tam uyku saatiydi ve çok fazla ilgi göstermeyebilirdi. Bende keyfinin yerinde olduğu, uykuyu iyi aldığı bir zamana erteledim. Örneğin yarın sabah kahvaltı sonrası olabilir. :)
İşte bu ayki setimiz








Setimiz genel görünüm. 
Neler mi çıktı? 
* güzel evim etkinlik kitabı
*boy cetveli
*aşılar kitapçığı
*3adet çubuk
Ve bilgi verici broşürler. 

Bu ayki etkinlik kitabı gayet Zengin gözüküyor. Umarım faydalı olur:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder