3 Ekim 2013 Perşembe

Anneeee bırak ben kendim yiycemmmmm:)

Bugünlerde en büyük arzumuz yemeğimizi kendimiz yemek. Mıncıklıyor, avuçluyor, savuruyor sağa sola ama sonuç olarak yiyor. Kaşık kullanmaya çalışıyor :) en komiği de kaşıkla alamayınca diğer eliyle alıp kaşığın içine koyması oluyor :)
Yoğurdu elle yemek biraz zorlasada kuzumu halinden gayet memnun şaaaapppp şapppppp vuruyor yoğurt tabağına.
Hiiçççç sesimi çıkarmıyorum. Keyif alıyorum onun bu çabasından. Mutlu oluyorum minnacık elleriyle ekmeğini kavrayıp ağzına götürmesine :)
Aaaa bi de şey var tabiki; o ağza giden ekmek çıkarılıyor, tekrar ağza atılıyor, tekrar çıkarılıp bana ikram ediliyor. 'Hiyayyyyyy al' diyerek :))
Uzanıyor alıyorummm 'hmmmmm nasıl lezzetliymiş' diyorum. O andaki yüzünün aldığı hali görmeniz lazım. Ağız kulaklarda. Pek mutlu oluyor Zeyneb'im :))
  
Bakınız: menümüzde kabak yemeği ve yoğurt var :)







Burdada bir akşam yemekten sonra üzüm keyfi ;)




Anneanne bağından organik domateslerimizle yaptığımız çorbamız :)


Veeeee Zeyneb'imin elleri :)




Afiyet bal şeker olsunn annemm :))
Sen ye güzel güzel de büyü :)
Seni çok seviyorum

2 yorum: