11 Aralık 2013 Çarşamba

anne yapımı penguen ve marsupilami:)

kuzumun en sevdiği hayvanlardan biri penguen olunca bende ona kendi ellerimle bir penguen yapmaya karar verdim. evde pembe ve beyaz keçem olunca orjinal renklerine pek sadık kalamadık tabi :) biraz baykuş bakışlı sevimli bir penguenimiz oldu:) zeynebim uyurken yaptığım için sabah uyanınca gördü ve çıldırdı:) 
sarılıyoruz, öpüyoruz...kısaca biz pingumuzu çok ama çok seviyoruz:)))


0



zeynebin penguenini yanımızda götürdüğümüz bir gün ahmet abimiz gördü ve çok sevdi. hatta evlerine dönerken götürmek istedi. anneside ' ama o zeynebin abisi, zeynep onunla uyuyormuş, eğer alırsan çok üzülür' deyip ikna etti.
ahmet paşamda yanıma gelip 'hiloş bana marsupilami yap' deyince yengesinede elinden geldiğince birşeyler çıkartmak kaldı ortaya:))
eve geldim. ama biliyorum ki sarı keçem yok...eşime bir telefon 'bana gelirken sarı keçe al':) dedim...
sağolsun aldı ama paketten küçücük bir sarı keçe çıktı..marsupilamimizin boyutu için hiç uygun değildi yani.
bende sarı temizlik bezlerinden yapmaya karar verdim. ortaya ahmet paşamın uyurken bile elinden düşürmediği, uyanınca yanında görmezse çığlığı bastığı, çok ama çok sevdiği bir marsuuuuuu çıktı:)))









işte paşamın gülen gözleri :)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder