23 Aralık 2013 Pazartesi

annesi zeynebe ne yaptı 5

balık yiyen penguenleri paşamla yaşamda görmüş ve bir gün bende kızıma yapayım diye aklımın bir köşesine not etmiştim. geçen gece büyük-küçük kavramı ve renklerle ilgili nasıl bir çalışma yapsam kuzumada sabaha süpriz olsa diye düşünürken hem pratik olması açısından hem de zeynebimin penguenlere olan tutkusu açısından bunu yapmaya karar verdim.
'atma kullanırsın dolabı'mdan çıkan bir kutuyu siyah fon kartonuyla kapladım. geri kalan süslemeleri ve balıkları da eva süngerle yaptım. sabah zeynebe kahvaltı öncesi gösterdim ve tahmin ettiğim gibi çok sevdi..penguenin karnını doyurdu...hangisi büyük balık? hangisi küçük balık? sorularıma bazen bilirek bazen tesadüfen cevaplar verdi (yani gösterdi:)))
bizim için keyifli bir oyuncak oldu...paşanın annesine tekrar teşekkür etmek istiyorum:)


işte burdada kuzum pengueninin karnını doyuruyor:)


diğer oyuncağımız soğuk kış günlerine yakışacak bir kardan adam:) çorapdan yapılma yumuşacık ve sıcacık:)

kardeşim ibrahimin yani kızımın ibrahim dayısının askere giderken aldığı ama kullanmadığı bu çoraplar tam da kardan adam yapmak için biçilmiş gibiydi..muntazam, bembeyaz...annem sağolsun evde bulunca bana verdi...ve gece eve gelince ilk iş silikon tabancasını çalıştırıp bu sevimli kardan adamı yapmak oldu:))







2 yorum:

  1. Asıl ben teşekkür ederim Hilal'ciğim ne mutlu sevdiyse :)
    Ayrıca kardan adamınız da çok şirin olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyor hemde. :)) fikir için çok sağol. Blogundan çok şey öğreniyoruz. Paşana etkinlik yaptıkça bizde hemen aklımıza yazıyoruz. :))
      Beğenmene sevindim CNm sağolasın

      Sil