26 Ocak 2014 Pazar

Pazar sabahı etkinliği

Zeynep geçen gün çiçeğimden küçük bir parça koparmış bende atmaya kıyamamış, tekrar dikerim diye suyun içine koymuştum.
Dün akşam acaba pazar sabahı ne etkinlik yapsak diye düşünürken aklıma geldi. Hem toprağı aktarırız hem de kırmızı rengini vurgularız. Ayrıca pazar günü için uygun bir etkinlik olsun istedim. 
Gece yatmadan hazırladığım tepsiyi sabah ' sana bir süprizim var' diyerek Zeyneb'e sundum. Alışkın olduğu için ilk işi kaşığı alıp toprak doldurmak oldu. Bende rengini vurgulayarak toprağı ' kırmızı saksıya' koyabileceğini söyledim. Biraz zaman aldı ama guzelce aktardık toprağımızı. Sonra kırmızı sürahiden suyumuzu döktük. Zeynebimden de çiçeği saksıya koymasını istedim ama onun derdi çamurla oynamakdı o anda :)



Toprak aktarmaca


Ve işte minik çiçeğimiz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder