18 Şubat 2014 Salı

16 aylıksın Zeyneb'im

Günler günleri, aylar ayları kovaladı ve benim minik emanetim tam 16 aylık oldu bugün.
An itibariyle kısa kısa zeynepcik şöyle :

Artık güzelce yürüyor 

Çok ama çok tatlı bir şekilde 'annneeeee' diyor. Böyle Nazlı Nazlı edalı edalı :)

Aynı şekilde annneeannneeee diyede bir ballandırışı var ki sormayın :)

En sevdiği yemek mantı köfte patates kızartması 

Yumurtanın beyazını tercih ediyor. Yeşil zeytin aşığı. Biberli yeşil zeytinden her kahvaltıda 7-8 tane yiyor :)
Yumurtaya takkkk takkkk diyor. ' yumurtayı nasıl kırıyorsun? ' diye sorunca elini yumruk yapıp yere vuruyor takkkk takkkk diye :)

Portakal suyunu çok seviyor. pipetle içiyor hemde :)

Koltuklara, Akülü arabasına kendi çıkıp tekrar inebiliyor. 

Etkinlik yapmayı çok seviyor. Canı sıkılınca battaniyeyi sürükleyip getiriyor. Ekkiiiiii diyerekten :) 

Sabahları veya öğle uykusu sonrası hazırladığım etkınlıklerde ' süpriz ' diyorum ben. O da öğrendi. Kendince bişey söylüyor ama buraya nasıl yazacağımı bilemedim. En iyisi bir video yakalamak :)



8 yorum:

  1. Maşallah Zeynep büyüyor. Allah daha nice günlerini, aylarını, yıllarını hep beraber sağlıkla sıhhatle mutlu huzurlu geçirmeyi nasip etsin. Öpüyorum sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol teyzesi :) inşallah evlatlarımızın guzel günlerini görürüz. Bizde sizi çok öpüyoruz :)

      Sil
  2. Ömrü uzun olsun. llah sağlık sıhat ve mutluluk versin. İnşallah üniversiteye gidiş yazısını da bloğundan okuruz sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yerim ben onun anneee ekkii diyen dilini :) sen böyle yazınca hayal ettim güzel zeynebimin nasılda nazlı nazlı anne deyişişini, düşünürken bile duygulandım :) zeynebim bambaşka benim için, onun doğumundan çoğu kişiden önce ilk ben haberdar oldum, ilk ben heyecanlandım :) Rabbim sağlıklı huzurlu bir hayat versin meleğime...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esrammmm o dakikalar dün gibi aklımda. Sana yazışım. Ben doğuma gidiyorum. Kızlara selam söyle deyişimmm. Hey gidi günler ;)
      Âmin teyzesi inşallah hep birlikte :)

      Sil
  4. Benim kızım neredeyse zeynepciğin yarısı kadar ben de görürüm inşaallah o günleri. daha nice aylara zeynepcikkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esmacım zaman öyle hızlı geçiyorki. Bi bakmışın azramda olmuş zeynepcik kadar :) hatta büyümüşlerde buluşmak istiyorlar iki arkadaş :)
      O günlerde gelir inşallah.

      Sil