14 Şubat 2014 Cuma

sarı sarı sapsarı



etkinliklerimiz henüz belli bir plan program dahilinde olmasa da yavaş yavaş geçiş yapmak istiyorum inşallah
her aya bir konsept belirleyip ve bu konsepte uygun etkinlikler planlayarak...
renklerden sarı ile devam ediyoruz. hal böyle olunca hayvanımızı da ördek olarak belirledik. zeynepcik bu durumdan çok memnun:) vakkk vakkkkk diye geziyor ortaklıkta.
işte son günlerde yaptığımız etkinlikler ve içinde sarı geçen herşeyimiz:))

 pazar sabahı için hazırladım bunu. sarı fon kartonuyla kapladıgım tuzluga sarı sayı çubuklarını batırmaca...
her gece uyumadan önce 'küçük vak vak uyku zamanını' okuyoruz.

rengimiz sarı olurda sarı balonsuz yaparmıyız hiç..öğlen yemeğinde tabağımızı böyle süsledim ve sarı bardağımızdan sarı pipetimizle mandalina suyu içmenin tadını çıkarttık:) minik adamımızda sarı balonu tutuverdi bizim için:)


ve olmazsa olmaz duyusal torbamız. deterjan ve sarı bir kaç malzeme ile hazırladım.

işte en sevdiğimiz...hem eşleştirme..hem 2 boyut/3 boyut tanıma hemde boyama:)))


 ve işte zeynebim sarı kalemiyle muzunu karalarken:)


4 yorum:

  1. Kitap çok güzel görünüyor, çalışmalarınız da birbirinden eğitici olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap inanılmaz keyifli. Ezberledim o güzel kafiyeli sözleri araya eklemeler yaparak uzatıyorum. Kızım uyuyacağı zaman uslu uslu dinliyor. Sonra göZler kapanıveyor :)
      Begenmenıze çok sevındım. Sizden çok şey öğreniyorum. Bugün kulaklarınızı çınlattık arkadas toplantımızda. Keyifle izliyoruz sizi ve etkayı. Sevgimlee...

      Sil
  2. Yine süpersin Hilalcım! Eşleştirme, duyu tobası, öğle yemeği ... hepsi de çok güzel, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil