20 Mart 2014 Perşembe

esram beni mimlemiş:) banada heyecanla cevap vermek düştü:)

1-Neden Blogunun Adı ......?

bir küçücük zeynepcik


elbette kızımın adından geliyor:)  şu yazımda bahsetmiştim. 

Bir küçücük Zeynepcik varmış


Kırlarda koşar oynarmış

Bir küçücük Zeynepcik varmış

Kırlarda koşar oynarmış

Benim kızım canım kızım hadi gel kollarıma

Sıkıca sarayım seni basayım bağrıma

Benim kızım canım kızım seni çokkkkkk seviyorum

Öpüyorum öpüyorum 

Sana doyamıyorum


Benım mini mini kardeşim Kürşad dayımız öğretti bize bu şarkıyı. 

İlk 2 cümleyi duyduk, öyle sevdikki gerisini hemen uydurduk:)

blogumuzun ismini ararken de bana ilham oldu:)

2-En vazgeçemediğim kitabım:

Vazgeçemediğim çok kitap varmış aslında... ancak buara en 

vazgeçemediğimi yazmak istedim.

harika çocuk nasıl yetiştirilir bugünlerde sıklıkla dönüp 

baktığım, okurken keyif aldığım başucu kitabım oldu:)

3-Kendimle ilgili 3 doğru 1 yalan şey:

  • pasta yapmayı çok severim
  • çok duygusalım
  • hayatımın planlı olmasına özen gösteririm
  • hiçççç panik biri değilim:)))

 esramm:) çok keyif aldım sorularını 

cevaplarken...mimlenme güzel birşeymiş :)





2 yorum:

  1. sağol canımm.. ben de keyifle okudum :) arasıra yapalım bunu :P

    YanıtlaSil
  2. ya esra benden önce davranmışsın. Hilali mimlemeye gelmiştim. Sen mimlemişsin : )) neyse ben de mimledim seni hilalciğim iki mimin oldu : ))))

    YanıtlaSil