9 Mart 2014 Pazar

Minik hayvanat bahçemiz

Minik hayvanat bahçemiz eski bir oyuncak kutusundan dönüştü :)
Böyle çalışmaları çok seviyorum çünkü ' ya lazım olursa' diye kaldırdığım, atmaya kıyamadıgım bir kutu daha değerlenmiş oluyor ;)

Önce kutuyu yeşil fon kartonuyla kapladım.  Sonra eva süngerden bulutları, güneşi ve kelebeği yapıştırdım. Ön kısma yeşil kartondan çimenlik görünümü verdim ve sağlam olması için arkasına kalın mukavva yapıştırdım. Iki tanede ağaç yapıverdim. 
Içindeki yesıl çimenler aslında benim bardak yıkama bezimdi. ;) ama çok güzel oldu laf aramızda. 
Minik hayvan kartları merak miniğin Mart sayısının ekiydi. Önce pvc kapladım sonrada çubuklara yapıştırdım sıcak silikonla. 
Kutunun altından açtığım bir yerden Çubuklu hayvanlarımızda dahil oluyor bu minik sahneye :)
Hayvanları konuşturduk, seslerini çıkarttık ana kız. Yaklaşık 1 saat oynadık. Sonra sıkıldık ama başka zaman oynamak üzere kaldırdık yeni oyuncağımızı :)




2 yorum:

  1. sizi becerikliler sizi... çok süper.. mini hayvanat bahçesi hayvanları değiştir değiştir oynat. eline sağlık tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol CNm :). Sen aradığında öğlem için bişeyler hazırlıyorum demiştim ya. İşte bu çıktı ortaya 😘

      Sil