7 Haziran 2014 Cumartesi

Yapışkanlı tahta

Bir anda başına geçip şöylemi olsa böyle mi derken ortaya çıkan şeyleri daha çok seviyorum. Doğaçlama oluyor ve zeynebımde severek oynuyor. İşte Bu da onlardan biri ev okulu programımıza ele aldığımız geometrik şeklin daire olması sebebiyle 'farklı boyutlarda daire kes, yapışkanlı asetata camda sanat icra et' yazmıştım. Ancak dün akşam evde olmayacağımız kesinleşince yanımızda götürebileceğimiz türde birşey olsun istedim. Ve uzun süreli kullanacağımız çanta vari bir çalışma çıktı ortaya. Hemde daireleri 6 ana ve ara renkte 2şer farklı boyda kestim. Böylece renk, büyük- küçük kavramı ve eşleştirme çalışabileceğimiz bir etkınlık olmuş oldu. 
Zeynepcik uykudan kalkınca gösterdim ve bir merak atladı üstüne. Renkleri inceledi. Koluna taktı çanta gıbı gezdırdı. 
Bende büyük küçük kısmına dıkkatini çektım Sesimi kalınlaştırıp incelterek ( bayılıyor Zeynep buna) :)
Sonuç anne memnun Zeynep mutlu kaldırdık tahtamızı ;)




2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sağol baharcım. Yanımızda taşıyoruz ıkı gündür. Babaannede yatıda kaldık haftasonu. Tahtamız bızımleydi;))

      Sil