9 Aralık 2014 Salı

son zamanlardaki etkinliklerimiz

her gün yeni bir etkinlik yapmaya çalışıyorum zeyneple ancak günü gününe yazmak pek de mümkün olmuyor sosyal medyada (facebook ve instagramda) paylaşım yapmak daha kolay geliyor yalanı yok:) ama bloğumuda ihmal etmek, garip bırakmak istemiyorum...
arada böyle toplu etkinlik paylaşımları yaparak sanırım kendimi rahat hissedeceğim :)



çiftlik temalı etkinliklerimiz 


anne çizimi çiftlik resmini yapıştırmalarla tamamladı kuzucum...















işte bol bol üzerinde konuşup, hayvanlarımızı konuşturduğumuz zeynepcik yapımı çiftliğimiz :)




ahhh şu ponpiyonlar :)
bu renkli tabakları en son Ankara' ya gittiğimizde İkeadan almıştım. ben bunlarla kesin etkinlik yaparım dedim eşime alırken :) gerçektende çok işimize yarıyor...tüm renkleri tanısa da kızım renk etkinliği yapmaya devam ediyoruz:)











hava ulaşım araçlarını tanıdığımız diğer bir etkinliğimiz...
kuzumun anneannede olduğu bir haftaydı ürünlerin elime geçtiği...safari toob'un ürünlerini burdan almıştım. inanılmaz güzel ve gerçekçi ürünler çıktı. ben çok beğendim. fiyat olarak piyasadaki figür ürünlere göre biraz yüksek ama hem çocuk sağlığına yönelik tehdit edici maddeler içermemesi hem de parçaların orjinalliği dikkat çekici gerçekten...


şu güzelliğe bakarmısınız:) insanın işi gücü bırakıp oynayası geliyor :)






zeynebimin en sevdiği parça elbette payaşüttttt oldu :) kayınvalidemlerin bağına giderken paraşütle atlama alanından geçiyorduk her pazar ve zeynep alkış kıyamet paraşütle atlayanlara sesini duyurmaya çalışıyordu yaz döneminde :)



konumuz ulaşım olur da kitabımız ve flash kartlarımız olmadan olur mu hiç :)




araç gölge eşleme...

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder